top of page
IMG-20200716-WA0025_edited_edited.jpg

שרות
לקוחות

לבחירת נקודת חלוקה למשלוח:
חפשו אותה כאן ורשמו לנו בהערות ההזמנה

מדיניות משלוחים

כלל המשלוחים המבוצעים באתר הם באמצעות שילוח ישיר- ממחסננו ישירות ללקוח.כלל האריזות באתר הינן דיסקרטיות לחלוטין ושום אדם חיצוני אינו חשוף לכן, גם השליח הסופי. יש לכם אפשרות לבחור בין שילוח לנקודת חלוקה ליד הבית בעלות מוזלת לבין שליח שמגיע אליכם ישירות הביתה .
המשלוחים שלנו יסופקו בחמישה ימי עסקים (א-ה) למשלוחי שליח ושבעה ימי עסקים למשלוחי נקודת חלוקה,  לכלל הארץ (מלבד אזורים חריגים- ראה מטה) שימו לב שיכולים להיות עיכובים בשל חגים או מועדים אחרים. 

 

אזורים חריגים: אזור אילת, ערד ועומר- פעם בשבוע, אזור יו"ש- עד 10 ימי עסקים. צפון רחוק (צפת וצפונה) פעמיים בשבוע (שני וחמישי)

התעריף למשלוח אצלנו הוא 20 ש"ח למשלוח נק איסוף ומעל 350 ש"ח משלוח חינם או 40 ש"ח למשלוח עם שליח. 

אחריות והחזרות

אחריות- אנחנו מעניקים אחריות מלאה לכלל המוצרים שלנו עד לשנה מיום רכישתם 

כמובן יש לפנות אלי מסודר עם הבקשה באחת מדרכי יצירת הקשר ונטפל בכל נושא נקודתית.

החזרת מוצר- שימו לב שלא נוכל לקבל מוצר בחזרה שעזב את מחסננו, שהוא פתוח מכל סיבה שהיא (זאת דרישה של משרד הבריאות, והמוצר הזה לא יכול להימכר בשנית!!!!) ולכן אם אתם מרגישים שזה לא המוצר שהזמנתם אל תפתחו את האריזה של המוצר! צרו איתי קשר ונדאג לכל השאר. 

חיובים ותשלומים

במיסטר סטור אנחנו מאמינים שאתם צריכים לבחור לשלם איך שנוח לכם ולכן אפשרנו לכם את אמצעי התשלום הרבים ביותר שיש באפשרותנו לקבל וכמובן נוסיף עוד בהמשך.

 

סליקת האשראי שלנו מסופקת ע"י חברת ישראכרט והיא מהבטוחה והאיכותית ביותר שקיימת!                                            אנחנו מקבלים את כל כרטיסי האשראי הקיימים בשוק הישראלי, פלוס כמה שלא קיימים אם אתם מביאים אשראי מחו"ל

 

אנחנו גם מקבלים תשלום דרך אפליקציה "ביט" ודרך אפליקציית "פייפאל" כדי להבטיח שתוכלו לשלם באופן שנוח לכם. אנחנו מאפשרים גם תשלום בתשלומים- בין שני תשלומים לארבעה ללא ריבית החל מהזמנה ע"ס 400 ש"ח.

תוכלו לשלם גם ב"פייבוקס" ובמזומן (איסוף עצמי בלבד) אבל בשביל זה תצטרכו ליצור איתנו קשר.

ביטול עסקה

בגלל שאנחנו מבינים שלפעמים טועים. 

אנחנו במיסטר סטור סופר גמישים ונשמח לבטל עסקאות בהתחייבות עד 14 יום וננסה לעזור כמה שנוכל גם מעבר. אבל חשוב לזכור כמה דברים. 1- אי אפשר להחזיר מוצרים שנפתחו. 2- דמי ביטול עסקה הם 5% או 100 שקל (הנמוך מבינהם) 3- לא ניתן לקבל החזר על משלוח לאחר שיצא לדרך.

  • איך אפשר לשלם?
    אתם יכולים לשלם באתר בדרכים הבאות: בביט! בפייפאל בסליקת אשראי מאובטחת של ישראכרט לכל כרטיסי האשראי (כולל אמריקן!) אם תרצו לשלם במזומן (באיסוף עצמי בלבד) או בפייבוקס או בהעברה בנקאית (חדש!) צרו איתי קשר בוצפ במספר 0548877301 ונטפל :)
  • האם המשלוחים דיסקרטיים?
    כן! זה הדבר החשוב לנו ביותר ולכן גם החיוב מתבצע על שם "מיסטר שיווק" וגם אנחנו מבצעים רק משלוחים עם שליחים ואריזות אטומות לחלוטין
  • איזה אופציות משלוח יש?
    תוכלו לקבל את המשלוח בדרכים הבאות: 1. שליח ישיר תוך 5 ימי עסקים 2. הגעה לנקודת חלוקה ליד הבית ב7 ימי עסקים 3. איסוף עצמי מאזור דרום תל אביב
  • מהי מדיניות ההחזרות?
    שימו לב שלא נוכל לקבל מוצר בחזרה שעזב את מחסננו, שהוא פתוח מכל סיבה שהיא (זאת דרישה של משרד הבריאות, והמוצר הזה לא יכול להימכר בשנית!!!!) ולכן אם אתם מרגישים שזה לא המוצר שהזמנתם אל תפתחו את האריזה של המוצר! צרו איתי קשר ונדאג לכל השאר.
  • אפשר לבטל את ההזמנה?
    בגלל שאנחנו מבינים שלפעמים טועים. אנחנו במיסטר סטור סופר גמישים ונשמח לבטל עסקאות בהתחייבות עד 14 יום וננסה לעזור כמה שנוכל גם מעבר. אבל חשוב לזכור כמה דברים: 1- אי אפשר להחזיר מוצרים שנפתחו. 2- דמי ביטול עסקה הם 5% או 100 שקל (הנמוך מבינהם). 3- לא ניתן לקבל החזר על משלוח לאחר שיצא לדרך.
  • איך אפשר לאתר את המשלוח בדרך?
    שם לכם את ההסבר מהסטורי כמו שאתם אוהבים

יש לכם שאלה? בעיה? כתבו לנו

תודה שפניתם אלינו

צרו איתנו קשר!

גם אם זה בנושאי שיתופי פעולה, שירות לקוחות, או סתם להתייעץ
נשמח לדבר איתך!

054-8877301

חפשו אותנו באינסטה!

bottom of page